سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 14
کل بازدید : 474055
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
توصیه سران جریان اصلاحات به دوستان خود

کیهان: پس از رسوایی های پی درپی اصلاح طلبان در اثر افشای حقیقت دروغگویی های مکرر آنها علیه نظام، اخیراً برخی سران جریان اصلاحات از دوستان خود خواسته اند فعلا کمتر حرف بزنند تا «دردسرهای جدید درست نشود».

بنابر یک گزارش دریافتی، اصلاح طلبان اخیراً و خصوصاً پس از رو شدن دست مهدی کروبی در دروغ بافی علیه نظام و بوجود آمدن آبروریزی در داستان ربوده شدن صوری دختر جوادامام (که اکنون روشن شده طراحی مشترک مدعیان اصلاحات و یک جریان بیرونی بوده است) درباره ادامه این پروژه ها به تردید افتاده اند.

گزارش ها حاکی از آن است که برخی بزرگان جریان اصلاحات عقیده دارند اگر این رسوایی ها به همین شکل ادامه پیدا کند مطالبه عمومی برای برخورد با آنها چنان بالا خواهد گرفت که نظام حتی اگر تمایل نداشته باشد ناچار به این کار خواهد شد. این عده توصیه کرده اند تا زمان به دست آمدن «بهانه های مناسب تر» بهتر است فعلاً مدتی سکوت کنند تا حاشیه امنیت بوجود آمده از دست نرود!


  
سبزها از توهم درآمدند!

در حالی که رسانه‌های حامی موسوی مدعی بودند که عدم پخش مستقیم دیدار دو تیم استقلال - استیل‌آذین به دلیل حضور موج سبز(!) در استادیوم آزادی بوده، پخش مستقیم بازی پرسپولیس - راه‌آهن، آنها را از توهم بیرون آورد.

به گزارش جوان آنلاین شامگاه جمعه 27 شهریور بینندگان تلویزیون منتظر پخش مستقیم دیدار دو تیم استقلال و استیل‌آذین بودند اما این امر به دلیل مشکلات فنی میسر نشد. به دنبال عدم پخش مستقیم این دیدار، رسانه‌های هوادار میرحسین موسوی که به دلیل ناکامی شدید در روز قدس به دنبال مفری بودند مدعی شدند که دلیل عدم پخش مستقیم این دیدار حضور سبزها(!) در استادیوم آزادی بوده است.

اما امشب با پخش مستقیم دیدار پرسپولیس - راه‌آهن که با جمعیت تماشاگری بسیار بیشتر در استادیوم آزادی برگزار شد، معلوم گردید که مدعیان موج سبز(!) در توهم مطلق به سر می‌برند و در ورزشگاه آزادی کسی برای آنها تره هم خرد نمی‌کند.


  
خواهش می کنیم به ما جایزه ندهید !

نامه ای تحت عنوان «بیانیه بیش از صد شاعر در تحریم جوایز شعر دولتی» منتشر شده است که در آن عده ای از افراد غیرشاخص و ناشناخته، از برگزارکنندگان جشنواره های ادبی دولتی خواسته اند تا به آن ها جایزه ای داده نشود!

کیهان نوشت:این اقدام قابل توجه که آمیخته با شوخی، توهم و خودشیفتگی است و امضاکنندگان آن قصد مهم جلوه دادن خود را دارند در حالی انجام گرفته که اصلاً در بین اسامی تحریم کننده جوایز دولتی به زحمت می توان نام آنها را به عنوان شاعر شناسایی کرد.

تحریم جشنواره های هنری دولتی، یکی از تمهیدات عده ای معدود از فعالان فرهنگی و هنری به نشانه اعتراض به رأی ملت ایران در انتخابات اخیر است. این عده با انتشار بیانیه هایی درصدد تحریم رویدادهایی چون دوسالانه کاریکاتورتهران، جشنواره فیلم مستند و حال جوایز شعر دولتی برآمدند، اما این اقدامات تنها نوعی تلاش برای سوق دادن فضای جامعه به سمت ناآرامی و التهاب است، وگرنه خود افراد تحریم کننده می دانند که عدم حضور آن ها، نه تنها هیچ آسیبی به این جشنواره ها و جوایز نمی زند که در بسیاری موارد، به سلامت و شأن هنری این رویدادها کمک هم می کند.

گفتنی است پیشنهاد اینگونه تحریم ها ابتدا از سوی رادیو فردا-وابسته به سازمان سیا- ارائه گردید که با بی اعتنایی افراد مطرح در عرصه های هنری روبرو شد.

شایان ذکر است که برخی از امضاءکنندگان این نامه ضمن آن که شاعر نیستند، از کارکنان دولت نیز هستند و بسیار تعجب آور و غیرقابل توجیه است که دولت به حضور افرادی در ابواب جمعی خود تن می دهد که نه فقط آشکارا جمهوریت نظام اسلامی را نفی می کنند، بلکه مشروعیت نظام را هم به پیروی از سفارش سازمان سیا زیرسوال می برند. اینگونه افراد به گواهی برخی از شواهد و قرائن موجود از حمایت های مالی برخی از کانون ها - به بودجه 400 میلیون دلاری سازمان سیا توجه کنید- بی نصیب نمی باشند، بنابراین مقامات مسئول دولتی چگونه حضور این افراد را از کیسه بیت المال تحمل می کنند و در وانفسای مشکل اشتغال، جای آنها را به جوانان متعهد و کارآمد نمی سپارند؟!


  
پورمحمدی: برنامه نود از فردا چالشی‌تر از قبل روی آنتن می‌رود

مدیر شبکه سه سیما گفت: سری جدید برنامه تلویزیونی نود، بدون حذف هیچ‌ بخشی، با همان رویکرد انتقادی خود و بسیار قوی‌تر از قبل به روی آنتن خواهد رفت.

«علی‌اصغر پورمحمدی» در گفت‌وگو با فارس در آستانه پخش اولین قسمت از سری جدید برنامه نود، گفت: مجموعه برنامه نود جزو برنامه‌های پربیننده و موفق شبکه سیما محسوب می‌شود.

وی افزود: سری جدید این برنامه نیز مانند قبل به طور زنده و با اجرای «عادل فردوسی‌پور» از فردا به روی آنتن خواهد رفت.

مدیر شبکه سه سیما درباره محتوای این برنامه نیز اظهار داشت: مطمئن باشید که نود جدید از سابق خیلی بهتر خواهد بود. برنامه نود یک برنامه انتقادی است و سری جدید آن با کیفت بهتر به روی آنتن خواهد رفت.

وی همچنین درباره شایعاتی پیرامون حذف برخی از بخش های این برنامه نیز گفت: سری جدید برنامه نود بدون حذف هیچ بخش و قسمتی و چالشی تر از پیش به روی آنتن خواهد رفت.


  
فتوشاپ هم به داد اعتماد نرسید!

شبکه ایران: روزنامه اعتماد در شماره امروز خود تصویری را در صفحه اول به چاپ رساند که مخاطبانش را به "حضور گسترده سبزها" در راهپیمایی روز قدس متقاعد کند.

مشخصات خیابانی که این عکس در آن گرفته شده نشان می دهد که تصویر مذکور از خیابان کریم‌خان‌زند برداشته شده است.

این تصویر البته برای دو دسته عجیب بود، نخست آنها که خود به راهپیمایی رفته بودند و اتفاقاً از مسیر خیابان کریم‌خان به سوی دانشگاه تهران رفتند و بازگشتند؛ آنها تمام جمعیتی که مشاهده کردند، بسیار کمتر از تصویر چاپ شده در روزنامه اعتماد بود.

دسته دوم کسانی بودند که به راهپمایی روز قدس نرفتند و از تلویزیون تصاویر ارسالی را مشاهده کردند؛ تصاویری که از بالگرد ثبت شده بود هم حاکی از جمعیت چند صدهزار نفری مردمی بود که با حضورشان در خیابان کریمخان جمعیت چند هزار نفری سبزها را ناپدید کرده بودند.

به هر حال اگرچه ممکن است بسیاری از مخاطبین این روزنامه و عابرینی که صفحه نخست ارگان سبزها را از روی کیوسک روزنامه فروشی می بینند، ادعای تصویری روزنامه اعتماد را باور کرده باشند؛ اما خبرنگار شبکه ایران که در محل حضور داشت نتوانست آنچه را در عکس اول این روزنامه می‌دید، بر آنچه روز گذشته با چشمان خود دیده و از آن تصویر برداشته بود، ترجیح دهد.

به این منظور خبرنگار ما به سراغ سایتهایی که از مراسم دیروز در این خیابان تصویر برداری کرده بودند رفت تا در این باره قضاوت کند.

مقایسه همه تصاویر و از جمله تصویری که روزنامه اعتماد در سایتش منتشر کرد در همان نگاه اول مشخص می کرد که تصویر اول این روزنامه کاملا دستکاری شده است؛ عکس روزنامه حتی با عکس سایت روزنامه اعتماد هم تفاوت های مشهودی داشت.

در ادامه هر دو تصویر روزنامه اعتماد آورده شده است.

تصویر اول مربوط به سایت روزنامه اعتماد است و تصویر دوم متعلق به روزنامه اعتماد است که از نسخه PDF روزنامه آورده شده؛ قسمت‌های نشان داده شده در عکس اول در عکس دوم وجود ندارد!

 

 


اما مقایسه قسمتهای مختلف عکس صفحه اول این روزنامه هم مشخص می کند که عکس صفحه اول روزنامه اعتماد و همچنین سایت آن نه یک عکس بلکه مجموع دو یا چند عکس می‌باشد که در هم ادغام شده است.

با توجه به این نکته نقاط مختلف عکس را باید با دقت بیشتری بررسی کرد؛ این بررسی را اگر از قسمت پایین تصویر شروع کنیم واضح تر خواهد بود: شعارهای نوشته شده روی کاغذهایی که دست سبزها بوده، محو شده تا نتوان آنها را خواند و این در حالی است که تصویرافرادی که کاغذها را در دست گرفته‌اند واضح است. این قسمت‌ها با بیضی قرمز رنگ در عکس زیر مشخص شده است، این عکس اسکنی از روزنامه چاپ شده اعتماد است که تفاوت‌های نور را در قسمت‌های مختلف بهتر نشان می‌دهد:

 

طبق مشاهدات خبرنگار شبکه ایران در روز جمعه، شعارهای محو شده عبارت بودند از: "نه غزه، نه لبنان، فقط فلات ایران" و... که احتمالاً به دلیل متناقض بودن با ادعاهای سران و طراحان آشوب ها مبنی بر مسلمان معتقد و خط امامی بودن، محو شده‌اند.

بررسی‌ها به بالای خط قرمز می‌رسد، همانجا که جمعیت انبوهی قرار دارد؛ در سمت چپ در حالی تصاویر بزرگی از امام خمینی(ره) و سید حسن نصرالله و پرچم‌های زرد رنگ دیده می‌شود که دیروز در میان سبزپوش‌ها علیه لبنان و فلسطین شعار داده می شد.

در سمت راست بالای خط قرمز نیز جمعیتی قرار دارد که جلوی آنها به شکل عجیبی تقریبا سیاه و انبوه نمایش داده شده است.

بنابراین به نظر می رسد گرافیست این روزنامه به جز ادغام چند تصویر مختلف، در هر یک از آنها نیز دستکاری‌های واضحی انجام داده است.

به هر حال این رفتار رسانه ای هنگامی که با ادعاهای کذب و پی در پی سران آشوب مقایسه شود، شاید چندان عجیب هم جلوه نکند.


  
شکست طرح سبزها برای تحریف سنت دیرین امام راحل(ره)

شبکه ایران: در حالی که روز قدس همه ساله میدان خروش ملت ایران بر علیه نظام استکبار و بخصوص رژیم صهیونیستی بوده است، در چند هفته اخیر تلاش زیادی صورت گرفت تا خط تقابل با گفتمان امام (ره) این سنت به جا مانده از امام خمینی را از محتوا تهی و به عامل اختلاف تبدیل کند.

در همین زمینه اولین بار مهدی کروبی که بواسطه طرح ادعاهای بدون سند درباره بازداشت شدگان حوادث اخیر به شدت از سوی افکار عمومی تحت فشار بود در جمع اعضای حزب اعتماد ملی بدون هیچ اشاره ای به هدف امام روح الله از بنا نهادن سنت روز قدس، در ادامه ناکامی های پس از انتخابات خود سوءاستفاده از این سنت مقدس رابنیان نهاد.

دبیر کل حزب اعتمادملی در این باره گفت "شما در روز قدس نیز بار دیگر قدرت مردم را خواهید دید و متوجه می شوید مردم از چه فکر و اندیشه ای حمایت می کنند."

همگام با کروبی و پس از آن حامیان موسوی نیز رسانه های اپوزیسیون و رسانه های برون مرزی همچون بی بی سی فارسی از حضور حامیان موسوی و کروبی در روز قدس برای حمایت از این دو خبر دادند.

اما حضور میلیونی امروز مردم انقلابی تهران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در حالی جریان تفرقه انداز را به حاشیه راند که هیچ یک از خبرنگاران حاضر در راهپیمایی امروز از وجود شعارهایی همچون "مرگ بر اسرائیل" یا " مرگ بر آمریکا" در تجمع حامیان موسوی و کروبی گزارش نداده اند و در مقابل شعارهایی همچون "نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" یا "مرگ بر روسیه" شعار غالب در این تجمع بود؛ شعارهایی که به نظر می رسد طرح آنان بیشتر در راستای خوراک سازسی برای رسانه های برون مرزی و به انزواکشاندن ماهیت ضد صهیونیستی روز قدس می باشد.

همچنین گزارشها حاکیست که در میان تجمع طرفداران چندین هزار نفره موسوی که مدعیست "سبز" تبلیغاتی وی یک نماد مذهبی است، تعداد کسانی که در این روز مقدس با گستاخی به روزه خواری در ملا عام نیز زوی آورده اند، قابل توجه بوده است.

در مقابل نیز گزارش های ارسالی حاکی از آن است که امت انقلابی تهران بنابر آرمان های انقلابی، شعارهایی همچون "مرگ بر اسرائیل" را تکرار می کردند.

از آن جهت که بسیاری از رسانه های صهیونیستی حامی جریان سبز همچون بی بی سی فارسی و صدای آمریکا، اعلام کرده بودند که بر خلاف راهپیمایی همه ساله علیه اسرائیل در روز قدس، مردم تهران در روز جمعه در مخالفت با سیاست های نظام راهپیمایی خواهد کرد،کارشناسان معتقدند که رسوایی رخ داده در جریان راهپیمایی امروز به گونه ای بی سابقه میزان انحراف جریان سبز به مدیریت موسوی را از آرمان های انقلاب و امام راحل نشان داده است.

اما تناقض رخ داده میان رفتار حامیان خیابانی و گفتار مدیران داخلی جریان سبز که برای حفظ پرستیژ انقلابی بودن، داعیه "خط امام" را نیز یدک می کشند پیش از این نیز در جریان انتشار تصاویری از مراسم روز قدس درلندن به نمایش درآمده بود.

پخش این تصاویر به قدری رسانه ها و سران داخلی این جریان را دست پاچه کرد که چند روز پیش و به دنبال پخش راهپیمایی روز قدس در لندن و حمایت "سبزها" از اسرائیل ،رسانه های این جریان،این رویداد را سوءاستفاده از "سبز" دانستند و رسانه ملی را بدلیل پخش چنین تصاویری مورد حمله قرار دادند!

بدین ترتیب راهپیمایی روز قدس امسال در حالی برگزار شده است که تلاش شکست خوردگان انتخابات اخیر برای تبدیل این روز مقدس به یک میتینگ سیاسی، در عین استقبال رسانه های غربی بار دیگر با شکست مواجه شد.

این در حالیست که در این شرایط جریان مذکور برای انحراف افکار عمومی از میزان ضدیت با اندیشه های امام راحل و بازسازی وجهه خویش همچنان به پروژه مظلوم نمایی برای بستگان نسبی امام(ره) در مقابل انتقادات مطروحه مشغول است.


  
همسر جواد امام اظهارات قبلی خود درباره بازداشت دخترش را تکذیب کرد
عاطفه در یک ماجراجویی کودکانه به‌دلیل شرایط روانی از منزل رفته بود

همسر جواد امام با تکذیب اظهارات قبلی خود تأکید کرد: دخترش نه تنها بازداشت نشده بوده، بلکه وی در اقدامی ماجراجویانه از خانه خارج شده بود.

به گزارش رجانیوز، همسر جواد امام که پیش از این ادعای کذب دستگیری و آزار دخترش را مطرح کرده و باعث جوسازی رسانه‌ای زیادی علیه جمهوری اسلامی شده بود، در خصوص اخبار مبنی بر دستگیری دختر وی در روزهای گذشته با تاکید بر اینکه ربوده شدن و دستگیری او کاملا منتفی است، گفت: دختر بنده در اقدامی ماجراجویانه و با توجه شرایط خاص روحی و روانی ناشی از دستگیری پدرش که موجب نگرانی خانواده و بنده شده بود،‌ چنین اقدامی را کرد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام دخترم موجب شد بنده به عنوان یک مادر پیگیری‌هایی را انجام دهم و به دلیل نگرانی از وضعیت ایشان اقدام به اطلاع رسانی کنم که البته بعد از مدتی متوجه شدم، دخترم در یک اقدام ماجراجویانه‌ی کودکانه دست به کاری زده که باید اینجا اعلام کنم، بحث دستگیری یا ربوده شدن دخترم، کاملا منتفی است.

همسر جواد امام با بیان اینکه متاسفانه اقدام و مصاحبه من به عنوان "مادر"، واکنش احزاب و رسانه‌ها را در پی داشته است، اظهار داشت: من به عنوان مادر و از روی نگرانی اقداماتی برای پیگیری وضعیت دخترم انجام داده‌ام و برخی از دوستان و نزدیکان نیز از روی خیرخواهی، واکنش‌هایی را به دلیل وضعیت خانوادگی ما از خود نشان دادند، که موجب خبری شدن این مساله و کشیدن آن به مطبوعات شد.

وی خاطر نشان کرد: البته در اینجا باید از تمام عزیزان و دوستانی که درگیر این ماجرا شده‌اند و به جهت عواطف انسانی و اعتقادی موجبات ناراحتی آن‌ها به‌وجود آمد، عذرخواهی ‌کنم.

همسر جواد امام با تاکید بر اینکه دخترم فکر می کرده با این کار شاید کمکی به پدرش بکند، تصریح کرد: من هم در طول این مدت به دلیل شرایط خاص اقداماتی را انجام داده‌ام که این مساله بعد خبری پیدا کرده و موجب ناراحتی بنده و افراد دیگری شد، که باید به دلیل شرایط بوجود آمده نیز عذرخواهی کنم. البته با توجه به این مسائل دیگر این مساله را پیگیری نخواهیم کرد.

وی در پایان تاکید کرد: از تمامی مسئولان و خادمان به انقلاب و امام که از این مساله متاثر شده بودند، و از کسانی که در طول این مدت من و خانواده‌ام را یاری کرده‌اند، تشکر می‌کنم و در اینجا اعلام می‌کنم؛ پیشاپیش هرگونه گمانه‌زنی در خصوص این ماجرا و اخباری که از قول من و یا دخترم در این رابطه منتشر می‌شود را، تکذیب می‌ کنم.

رجانیوز پس از طرح ادعای بازداشت عاطفه در خبری این ادعا را مخدوش دانسته و تأکید کرده بود: ابهامات جدی در خصوص ادعای بازداشت و نحوه آزادی عاطفه امام فرزند جواد امام عضو سازمان مجاهدین انقلاب، حاکی از سناریوسازی پیچیده در ادامه پروژه ضربه زدن به آبروی نظام اسلامی است.

در بخش دیگری از خبر رجانیوز خاطرنشان شده بود: «یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفت هیچ‌یک از دستگاه‌های مسئول عاطفه امام را بازداشت نکرده‌اند. وی با اشاره به اینکه دختر جواد امام در طول 28 ساعت بازداشت، 3 بار با منزل تماس گرفته است، افزود: تماس‌ها از کیوسک‌های تلفن برقرار شده است، در حالی که در طول بازداشت‌های اخیر هیچ‌گاه چنین رویه‌ای وجود نداشته و بازداشت‌شدگان پس ازانتقال به مکان‌های معلوم، امکان ارتباط تلفنی یا ملاقات حضوری با خانواده خود را پیدا کرده‌اند. این منبع آگاه خاطرنشان کرد: عاطفه امام شب گذشته رها شده است و با توجه به اینکه هیچ دستگاه مسئولی این بازداشت را برعهده نداشته است، ابهامات جدی پیرامون این بازداشت شکل گرفته و احتمال می‌رود جریان برانداز در ادامه سناریوسازی‌های اخیر خود به‌منظور هتک آبروی نظام اسلامی چنین پروژه‌ای برای مظلوم‌نمایی ترتیب داده باشد.»

این خبر البته با واکنش سایت فراکسیون اقلیت مجلس که ادعاهای کذب مادر عاطفه امام را منتشر کرده بود، مواجه شد و این سایت کوشید خبر رجانیوز را تکذیب کند، با این حال، اکنون همین سایت بدون رگونه عذرخواهی در خصوص انتشار خبر کذب قبلی و اصرار بر آن، اظهارات جدید همسر جواد امام را منتشر کرده است.

همسر جواد امام در بخش دیگری از گفت‌وگویی که امروز به نقل از وی منتشر شده در خصوص آزادی همسر خود گفت: ایشان از لحاظ جسمی در شرایط مناسبی به سرمی‌برند و با مشکل خاصی در دوران بازداشت مواجه نبودند. در عین حالی که از برخورد در ایام بازداشت هم اظهار رضایتمندی داشتند. البته تنها و مهمترین گله‌مندی ایشان، نحوه و دلیل بازداشت بود.

وی با بیان اینکه در طول بازداشت جواد امام، فشارهای بسیاری بر خانواده به دلیل عدم حضور ایشان وارد شده است، تصریح کرد: با توجه به سوابق خانوادگی، سوابق دوران دفاع مقدس، عملکرد گذشته ایشان در طول مسئولیت‌های‌شان و پیوندهای آقای امام با نظام و انقلاب، دستگیری ناگهانی ایشان برای ما بسیار سخت و عجیب بود.

همسر جواد امام ادامه داد: البته سخت‌ترین مساله این بود که نمی‌توانستیم خود را راضی کنیم که به چه دلیل ایشان را دستگیر کرده‌اند. اما سخت‌تر از این مساله این بود که فردی با چنین سابقه و پایبندی به آرمان‌های نظام به اتهام مقابله با ارزش‌های انقلاب دستگیر شده است.


  
+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ