سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 57
کل بازدید : 473784
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
دفتر موج‌اندیشه و همت پلمپ شد

دفتر هفته‌نامه‌های همت و موج اندیشه به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای کارکنان دولت، پلمب شد.

به گزارش رجانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، دادستان عمومی و انقلاب تهران پیشتر از نشریه همت بر اساس بند 8 و 11 از ماده 6 و بند دال از ماده 7 قانون مطبوعات به اتهام افترا و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی اعلام شکایت و بر اساس تبصره 2 ماده 5 قانون مطبوعات دستور توقیف آن را صادر کرده بود که مراتب برای اجرا به وزارت فرهنگ و اشاد اسلامی ابلاغ شد.

این گزارش می‌افزاید: علیرغم دستور قضایی صادره، نشریه مذکور بار دیگر منتشر شد که در پی این اقدام بازپرس شعبه نهم متعاقب اعلام جرم دوباره مدعی العموم، دستور پلمب دفتر نشریه را صادر کرد و مدیر مسوول آن تحت تعقیب قرار گرفت.

در این گزارش آمده است: نشریه موج اندیشه نیز در تازه‌ترین شماره خود با الگوبرداری از شیوه هفته نامه همت، مبادرت به انتشار مطالب کذبی کرد که با اعلام جرم مدعی‌العموم علیه آن، بازپرس شعبه نهم دادسرای کارکنان دولت با استناد به تبصره 2 ماده 33 و بند دال ماده 7 قانون مطبوعات، دستور داد دفتر این نشریه پلمب گردد و دستور صادره توسط نیروی انتظامی نیز اجرا شد.

این گزارش همچنین حاکیست طبق دستور بازپرس پرونده، مدیر مسوول نشریه موج اندیشه نیز تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.


  
"موج اندیشه"،"فرهنگ آشتی" و "همت" لغو امتیاز شدند

سه نشریه موج اندیشه، فرهنگ آشتی و همت در جلسه امروز هیان نظارت بر مطبوعات لغو امتیاز شدند.

به گزارش ایرنا، نشریه همت که در تاریخ 23 دی ماه جاری به دلیل تخلفات مرتکب شده در شماره شش خود توسط دادستانی تهران توقیف شده بود، در جلسه امروز (دوشنبه) هیات نظارت بر مطبوعات لغو امتیاز شد.

بر اساس این گزارش، نشریه همت پیش از توقیف از سوی دادستانی تهران، از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل تخلفات مرتکب شده در 20 دی ماه جاری تذکر کتبی گرفته بود.

به گزارش ایرنا، روزنامه فرهنگ آشتی نیز که پیشتر توسط معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توقیف و با ابلاغ مقام قضایی رفع توقیف شده بود به علت تکرر در انجام تخلفات در جلسه امروز هیان نظارت لغو امتیاز شد.

بنا بر این گزارش نشریه موج اندیشه نیز که در تاریخ دوم دی ماه جاری به دلیل پخش شایعات و مطالب خلاف واقع در مورد رسانه ملی توقیف شده بود در جلسه هفتگی هیات نظارت بر مطبوعات لغو امتیاز شد.


  
در پی ترور دکتر علی محمدی متخصص ذرات بنیادی و استاد دانشگاه تهران، این موضوع مورد توجه محافل خبری داخلی و خارجی قرار گرفت که سازمانهای جاسوسی رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی به ویژه آمریکا چه نقشی در ترور دانشمندان هسته ای دارند.
به گزارش«جوان آنلاین»،روزنامه دیلی تلگراف در 16 فوریه 2009 (برابر با 28 بهمن 1387) مطلبی به چاپ رسانده است که بیانگر طرح رژیم صهیونیستی برای ترور دانشمندان هسته ای ایران است.
در این مقاله به موضوعاتی از قبیل تمایل نداشتن آمریکا به حمله هوایی برضد تاسیسات هسته ای ایران، همکاری آمریکا با رژیم صهیونیستی در جهت از بین بردن نیروی انسانی کلیدی در برنامه تحقیقات هسته ای ایران، نقش موساد در مرگ مرموز اردشیر حسن پور یکی از دانشمندان هسته ای تاسیسات اورانیوم اصفهان، وجود رد پای عوامل رژیم صهیونیستی در مرگ چهره های مهم، تهیه و غنی سازی اورانیوم و تردید نداشتن این رژیم در استفاده از ترور برای از بین بردن دانشمندان هسته ای ایران تاکید شده است.
آنچه که حائز اهمیت است بسیاری از مطالب ذکر شده در این مقاله به نقل از ماموران موساد و سیا است .
در بخشی از این مقاله ریوا بالا تحلیلگر سایت نظامی استراتفور (استراتفور یکی از مهمترین و معتبرترین سایت هایی است که در امور استراتژیک و نظامی اخبار و تحلیل ارائه می کند) صراحتا اعلام می کند که " رژیم صهیونیستی با همکاری ایالات متحده آمریکا عملیات پنهانی با تمرکز بر دو موضوع تدارک دیده اند:
الف) از بین بردن دانشمندان مهم هسته ای در برنامه تحقیقات هسته ای ایران
ب) خرابکاری در چرخه تامین نیازمندی های برنامه هسته ای ایران.
عملیات پنهانی رژیم صهیونیستی اقدامات متنوعی را دربرمی گیرد. یکی از افسران سابق سیا چگونگی همکاری سازمان اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و آمریکا را همراه با شرکت های غربی در ایران افشا کرده است. او معتقد است که این همکاری شامل به دست آوردن عکس و دیگر منابع قابل اعتماد در مورد سایت های هسته ای و موشکی ایران است.
البته رئیس سابق ضد تروریستی سازمان سیا در مورد کارآیی و موفقیت آمیز بودن عملیات پنهانی اسرائیل برضد ایران ابراز تردید کرده است. وی معتقد است که نمی توان از طریق عملیات پنهانی به اهداف سیاست خارجی دست یافت.
بخشی از این مقاله شامل نکات ذیل می باشد:
1- علیرغم نگرانی اسرائیل و امریکا در مورد دستیابی ایران به نقطه غیر قابل بازگشت یعنی توانایی تولید بمب هسته ای، مقامات اسرائیل از دگرگونی در سیاست امریکا از زمان به قدرت رسیدن اوباما آگاه هستند.
2- مقامات اسرائیل به طور خصوصی آگاه شد ه اند که حکومت جدید امریکا تمایلی به یک حمله هوایی علیه تاسیسات هسته ای ایران را ندارد و آقای اوباما دست دوستی به سمت تهران دراز کرده و حداقل در زمان حاضر اقدام نظامی مستقیم را کنار گذاشته است.
3- هدف اوباما از این سیاست، کند کردن و یا از میان برداشتن برنامه هسته ای ایران بدون رویارویی مستقیم است که می تواند به جنگ گسترده تری منجر شود.
4- یک افسر سابق سیا به دیلی تلگراف گفت که "شما نمی توانید فعالیت هسته ای ایران را متوقف کنید،هدف کند کردن و بهم خوردگی تحقیقات هسته ای ایران است".
5- "هدف تاخیر، تاخیر و تاخیر انداختن تا زمانی که بتوانیم راه حل دیگری برای آن پیدا کنیم. ما مطمئناً نمی توانیم بپذیریم که حکومت فعلی ایران دارای بمب هسته ای باشد. به نظر سیاست خوبی است که ایران را از دستیابی به سلاح هسته ای دور نگه داشت اگرچه مخاطرات غیر قابل قبولی نیز دارد".
6- ریوا بالا تحلیلگر سایت نظامی استراتفور (استراتفور یکی از مهمترین و معتبرترین سایتهایی است که در امور استراتژیک و نظامی اخبار و تحلیل ارائه می کند) معتقد است: "اسرائیل با همکاری ایالات متحده امریکا عملیات پنهانی با تمرکز بر دو موضوع تدارک دیده اند: الف) از بین بردن دانشمندان مهم هسته ای دربرنامه تحقیقات هسته ای ایران و ب) خرابکاری در چرخه تامین نیازمندی های برنامه هسته ای ایران .
7- موساد (سازمان جاسوسی اسرائیل) را می توان پشت مرگ مرموز اردشیر حسن پور یکی از دانشمندان هسته ای تاسیسات اورانیوم اصفهان در سال 2007 مشاهده کرد. براساس گزارشها او بر اثر گاز سمی مرده بود.
8- براساس تجربه و تحلیل های آژانسهای اطلاعاتی غرب، رد پای عوامل اسرائیلی در دیگر مرگ و میرهای چهره های مهم روند تهیه و غنیسازی اورانیوم در ایران نیز قابل مشاهده است.
9- اسرائیل هیچ تردیدی از خود در زمینه از بین بردن دانشمندان هسته ای ایران از خود نشان نداده است .آنها این کار را با عراق کردند و اکنون نیز هر زمان که بتوانند با ایران نیز این کار را انجام می دهند. (به نقلاز یکی از افسران اطلاعاتی اروپا که نخواست نامش فاش شود)
10- عملیات پنهانی اسرائیل اقدامات متنوعی را دربرمی گیرد. یکی از افسران سابق سیا چگونگی همکاری سازمان اطلاعاتی اسرائیل و امریکا همراه با شرکتهای غربی در ایران را افشا کرده است. او معتقد است که این همکاری شامل به دست آوردن عکس و دیگر منابع قابل اعتماد در مورد سایت های هسته ای و موشکی ایران است.
11-عملیات موساد و سازمانهای جاسوسی غربی شامل رخنه به برنامه هسته ای ایران و خرید اطلاعات درمورد دانشمندان اصلی هسته ای ایران است.
12- البته رئیس سابق ضد تروریستی سازمان سیا در مورد کارآیی و موفقیت آمیز بودن عملیات پنهانی اسرائیل علیه ایران ابراز تردید کرده است. او معتقد است که نمی توان از طریق عملیات پنهانی به اهداف سیاست خارجی دست پیدا کرد.
  

در جلسه بررسی مشکلات مردم خاوه (یکی از روستاهای بخش جوادآباد ورامین)، نماینده مردم ورامین در مجلس پس از درگیری لفظی با بخشدار به صورت وی سیلی زد که پیگیری های مقامات اجرایی هم باعث شد تا استاندار تهران دستور دهد: این بت را بشکنید!

به گزارش خبرنگار مهر در ورامین، در این جلسه که بعد از نماز مغرب و عشای شامگاه جمعه با حضور مردم و اعضای شورای روستا در مسجد خاوه برگزار شد، فرماندار شهرستان ورامین، نماینده مردم ورامین در مجلس و بخشدار جوادآباد نیز حضور داشتند.

اواسط این جلسه، درگیری لفظی میان سیدحسین نقوی، نماینده ورامین در مجلس و حسن بختیاری، بخشدار جوادآباد بر سر مشکلات حل نشده روستا، بخش جوادآباد و کمبود اعتبارات این بخش همچنین عملکرد منفی نماینده شهرستان ورامین در این بخش روی داد که به دنبال این امر، نماینده شهرستان در مقابل مردم و مسئولان به صورت بخشدار سیلی زد.

این درحالیست که تنها دو ساعت پس از این درگیری، بازتاب این عمل در میان مردم جوادآباد و شهرستان بسیار منفی بوده و خبر درگیری یادشده خانه به خانه در حال انتشار است. امروز خبر جریان فوق به وزارت کشور و اداره اطلاعات هم رسید.

فرماندار و بخشدار در استانداری

فرماندار شهرستان ورامین ضمن تایید خبر درگیری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر در ورامین گفت: جلسه فوق العاده ای با حضور بخشدار جوادآباد و براتلو، معاون سیاسی و انتظامی استانداری تهران و عضو شورای تامین این استان در استانداری تهران تشکیل و جوانب این درگیری بررسی شده است.

سیدمحمد میربزرگی خاطرنشان کرد: در پی سرکشی به روستاهای شهرستان ورامین از سوی مسئولان، عصر جمعه ساعت 17 جمعی از مسئولان بخش جوادآباد و شهرستان ورامین از جمله معاون راه و ترابری، رئیس تربیت بدنی، رئیس شورای روستای "خاوه" و بخشدار جوادآباد به همراه رئیس اداره برق شهرستان و رئیس دفتر نماینده شهرستان ورامین(جعفر اردستانی) از روستای خاوه بازدید و مشکلات را بررسی کردند.

وی ادامه داد: ظاهرا غلامرضا تاجیک که یکی از سه عضو شورای روستای خاوه است، خواسته بود که نماینده شهرستان ورامین بیاید و تکلیف مشکلات را روشن کند. تاجیک طی صحبت با بنده از عملکرد دیگر اعضای شورای روستا و بخشدار جوادآباد انتقاد و ادعا کرد که حق اوست که دهیار باشد.

این مسئول بیان کرد: در جواب این انتقاد و ادعا از وی خواستم برای سخنان خود دلایل مستند بیاورد، همچنین به وی گفتم که در نتیجه این حرفها فضای نامطلوبی حکمفرما می شود درحالیکه ما باید مشکل مردم را حل کنیم .

میربزرگی ادامه داد: بعد از نماز عشا در مسجد خاوه، تاجیک یکی از سه عضو شورای روستای خاوه پیش نقوی، نماینده مردم ورامین در مجلس رفت و گفت که بخشدار گفته که من را قبول ندارد. به دنبال این امر، نقوی در حضور جمعیت حدود 150 نفری حاضر در مسجد رو به بختیاری(بخشدار جوادآباد) کرد و گفت: "چرا این عضو شورا را قبول نداری؟" بختیاری نیز در جواب گفت: "قبول ندارم زیرا همیشه ساز مخالف می زند، در روستا تنش و برای شورا مشکل ایجاد می کند."

درگیری آغاز شد

وی افزود: به دنبال این امر، نقوی فریادی زد و سپس در مقابل جمعیت، دو سیلی به گوش بختیاری زد. ما نیز آنها را از هم جدا کردیم. من از بخشدار خواستم خویشتندار باشد و به او گفتم: مقابله به مثل نکن و فرصت شکایت را برای خود نگهدار.

مبربزرگی خاطرنشان کرد: به دنبال این امر، بختیاری را به کنار دیوار مسجد بردم اما ناگهان راننده آقای نقوی به سمت بختیاری حمله ور شد و چند لگد به پای او زد. بخشدار نیز او را هل داد و از مجلس خارج شد. پس از رفتن بخشدار، نقوی را به خاطر رفتارش سرزنش کردم و او نیز در پاسخ گفت: "من به نمایندگی از طرف مردم توی گوش بخشدار زدم."

ماجرا به استانداری کشیده شد

این مسئول افزود: بخشدار در زمان خروج از مسجد با امام جمعه جوادآباد مواجه شد و امام جمعه پس از اطلاع از قضیه با استاندار تماس گرفت و استاندار نیز با نقوی تماس گرفت و از وی پرسید: "شما به صورت بخشدار من سیلی زدی؟" نقوی نیز در پاسخ گفت: "بله، من سیلی زدم زیرا گفته که شورای روستا را قبول ندارم و من نیز به نیابت از طرف مردم توی گوشش زدم."

میربزرگی اضافه کرد: نقوی در سخنرانی اش دولت، بخشدار جوادآباد، بخشدار قرچک و نیز نیز نماینده سابق مجلس - که سفیر فعلی ایران در کشور عمان است - را زیر سئوال برد. به دنبال این امر، استاندار پس از تماس با نقوی یا من تماس گرفت و گفت: "برای چه در مجلسی که بخشدارت مورد هتک حرمت قرار گرفته، نشسته ای.... همین الان به همراه همه مدیران دستگاههای اجرایی حاضر در جلسه، آنجا را ترک کنید."

این بت را بشکنید!

وی افزود: به دنبال این امر، به همراه سایر مسئولان جلسه را ترک کردیم و به اتفاق بخشدار جوادآباد به استانداری تهران رفتیم و در آنجا استاندار توصیه کرد که بختیاری شکایت خود را پیگیری کند تا هم به حق خودش برسد و هم حق نماینده سابق شهرستان(حسین نوش آبادی) ضایع نشود زیرا ایشان نیز مورد هتک حرمت واقع شده اند. همچنین استاندار تاکید کرد: "افکار عمومی را آماده کنید، برای ائمه جمعه شهرستان و مدیران ادارات توضیح دهید و نگذارید شرایط به صورت ناحق پیش رود . زیرا اگر فردا وزیر هم پیش نقوی برود، ممکن است کتک بخورد. همچنین استاندار تاکید کرد: "این بت را بشکنید و نگذارید این اتفاقات تکرار شود و تا احقاق کامل حقتان عقب نشینی نکنید."

سرپرست فرمانداری ورامین خاطرنشان کرد: پس از صحبت استاندار با وزیر کشور، وزیر نیز دستور داد که با این نماینده فقط در حد قانون رفتار کنید. ایشان از این به بعد حق دخالت در کار اجرایی را ندارد، او فقط حق قانونگذاری و نظارت دارد و می تواند تنها در همین چارچوب رفتار کند. به دنبال این امر، دیگر قرار نیست آقای نقوی در هر جلسه ای حاضر شود و هر اداره ای که دلش خواست برود."

شکایتم به مقامات عالی کشور و شهرستان رسید

حسن بختیاری، بخشدار جوادآباد نیز در گفتگو با خبرنگار مهر در ورامین گفت: "شکایتم را تقدیم مراجع قانونی کرده ام و پیگیر شکایتم تا آخر هستم. در جلسه درگیری، فرماندار، رئیس حراست فرمانداری و رئیس اداره اطلاعات شهرستان نیز حضور داشته اند و شاهد ماجرا بوده اند. همچنین فایل سخنرانی آقای نقوی هم دست من است.

"آقای نقوی ادعا می کند به نمایندگی از طرف مردم به من سیلی زده درحالیکه من روز تعطیل از استراحت خود زده ام و به خاطر پیگیری مشکلات مردم، راهی روستای "خاوه" شده ام. شکایتهای من به دادسرای کارکنان دولت، کمیسیون اصل 90 مجلس، رئیس مجلس، استانداری، وزارت کشور و شخص رئیس جمهور رسیده است."

ماجرا در حال بررسی است

از سوی دیگر سیدرضا حسینی؛ دادستان شهرستان ورامین نیز در خصوص این ماجرا گفت: "ماجرا در بخش جوادآباد از سوی دادگستری در حال پیگیری و کار در حال انجام است اما هنوز به مرحله رسانه ای شدن نرسیده است."

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص شکایت مدعی العموم نیز افزود: پرونده در حال بررسی و رسیدگی است و به موقع اطلاع رسانی خواهد شد.

از سویی بخشدار جوادآباد نیز ارائه توضیح در خصوص این درگیری را به آینده موکول کرد .

در عین حال نقوی نماینده شهرستان ورامین نیز پاسخگوی تماس تلفنی خبرنگار مهر که خواستار اعلام نظر وی در خصوص این ماجرا شد ، نبود. به هر حال "مهر" آماده درج توضیحات ایشان است


  
لغو میزبانی ایران به خاطر اصرار بر نام خلیج فارس

اصرار کشورهای عربی و اعضای هیات اجرایی ISSF بر حذف نام خلیج فارس و پافشاری نمایندگان اعزامی کشورمان بر درج این نام ملی در نهایت به لغو میزبانی کشورمان ازپیکارهای همبستگی کشورهای اسلامی انجامید.

عبداللهی رییس روابط عمومی کمیته ملی المپیک در مصاحبه تلفنی با واحد مرکزی خبر اعلام کرد : درپی اختلافات موجود میان ISSF و کمیته برگزاری دومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی عصر دیروز جلسه فوق العاده ای با حضور اعضای هیات اجرایی ISSF و مسئولان ستاد برگزاری دومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در محل کمیته ملی المپیک عربستان صعودی تشکیل شد.

در ابتدای این نشست نمایندگان و بازرسان اعزامی ISSF که از ایران بازدید کردند اعلام کردند در بازدیدهای انجام شده قبلی همه زیرساخت ها و امکانات ورزشی ، تجهیزات و نیروی انسانی لازم برای برگزاری کامل مسابقات برای برگزاری میزبانی ایده آل تدارک دیده شده و مورد تایید است علاوه بر اینکه کمیته برگزاری بازیها در ایران آمادگی لازم برای میزبانی این دوره از بازیها را دارا بوده و از این رو از جمهوری اسلامی ایران تشکر کردند.

سپس نمایندگان ISSF حاضر در جلسه به بحث و بررسی در خصوص مسایل مورد اختلاف پرداختند که تعدادی از حاضران نظرات خود را مطرح کردند و در نهایت موارد ذیل بعنوان جمع بندی مذاکرات عنوان شد:

1- عنوان گردید به نظر می رسد وضعیت ایران از جهت کنترل بیماری آنفلونزای نوع a مشخص نگردیده و وزارت بهداشت و درمان ایران تاییدیه مکتوب لازم از جهت تضمین کنترل قطعی این بازیها را ارائه ننموده است.

2- تعدادی از اعضا، مخالف درج نام خلیج فارس در مدارک و نقش مدالهای دومین دوره بازیهای کشورهای اسلامی بوده و خواستار حذف نام خلیج فارس از کلیه مدارک بازیها(مدالها، لوگوها و کتابچه های فنی و سایر اسناد بازیها) بودند. دلیل اعلام شده از سوی آنان این بود که در دوره اول بازیهای کشورهای اسلامی، عربستان در مدارک خود از عنوان مجعول"خلیج عربی" استفاده نموده بود که این موضوع با اعتراض جمهوری اسلامی ایران مواجه گردید و ISSF موضوع را بررسی و درخواست حذف نام خلیج عربی را از عربستان نمود و این نام از مدارک بازیها حذف شد. لذا در این دوره درج نام خلیج فارس مورد اعتراض برخی از کشورهاست، ستاد برگزاری دومین دوره بازیهای کشورهای اسلامی نیز باید نسبت به حذف نام خلیج فارس از کلیه مدارک اقدام کند.

پس از طرح مسایل فوق از سوی برخی اعضای ISSF ، نمایندگان ستاد برگزاری دومین دوره بازیهای کشورهای اسلامی پاسخ موارد فوق را به شرح زیر ارائه کردند:

الف – در رابطه با بیماری آنفلونزای نوع آ از طرف مقامات مسئول وزارت بهداشت و درمان ایران اعلام گردید که این بیماری در ایران تحت کنترل درآمده و هیات اعزامی متعهد شده تا نامه رسمی این تاییدیه وزارت بهداشت را در طول 15 روز آینده اخذ و به ISSF ارائه نماید. از سوی نمایندگان اعزامی ایران اعلام شد که در این مورد جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

ب- در رابطه با حذف نام خلیج فارس از اسناد و مدارک دومین دوره بازیها نیز توضیحات به شرح ذیل ارائه گردید:

1- اولا موضوع درج نام خلیج فارس در اسناد و مدارک این دوره از مسابقات پیش از این به امضاء طرفین رسیده و اسناد و مدارک آن نیز موجود است که به ISSF ارائه گردید.

2- حذف نام مجعول " خلیج عربی" در دوره اول این بازیها اقدامی منطقی و لازم بوده که انجام گردید و در خصوص این اقدام ارزشمند از ISSF تشکر می شود.

3- در رابطه با نام خلیج فارس توضیح داده شد که این نام دارای سابقه و پیشینه چند هزار ساله در تاریخ و فرهنگ و تمدن ایران و جهان است و این نام به تائید نهادهای بین المللی رسمی مانند سازمان ملل متحد نیز رسیده است و حذف آن که جزء لاینفک نقشه جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران است با هیچ مدرک و دلیل قانع کننده ای از اسناد و مدارک بازیها امکان پذیر نیست.

در پایان جلسه؛اعضای هیات اجرایی ISSF پس از استماع اظهارات نمایندگان هیات اعزامی ستاد برگزاری دومین دوره بازیهای کشورهای اسلامی و علیرغم ارائه دلایل قانع کننده ، در کمال تاسف و تعجب و بدون ارائه هیچ گونه دلیل منطقی نسبت به عدم برگزاری دومین دوره بازیها به میزبانی ایران اعمال نظر و اتخاذ تصمیم نمودند.

گفتنی است، علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و ستاد بازیها، بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته و قائم مقام ستاد بازیها، شاهرخ شهنازی دبیر کل ستاد بازیها،گروه اعزامی کشورمان به مجمع فوق العاده ISSF بودند.


  
+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ