سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 473201
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه باید ارتباطات بین کادر فنی این تیم و مربیان لیگ برتری بیشتر شود، گفت: هدف ما این است که در جلسات هم اندیشی به این نتیجه برسیم که چگونه تیم ملی و بازیکنان را پرورش دهیم.

به گزارش مهر، کارلوس کی‌روش در پایان نشست با مربیان لیگ برتری ضمن بیان مطلب فوق افزود: جلسه خیلی خوبی بود. ما نیاز داریم روابط و ارتباطات نزدیک‌تری با مربیان لیگ برتری برقرار کنیم و می خواهیم مربیان به ما کمک کنند و مشاوره بدهند.

وی با اشاره به اهمیت این موضوع خاطر نشان کرد: در جلسه هم اندیشی امروز مسائل کلی مطرح و در خصوص طرح و برنامه رقابت‌های لیگ برتر و کیفیت بازیکنان صحبت شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برگزاری جلساتی از این دست را عاملی در جهت بهتر شدن ارتباط مربیان تیم ملی با مربیان باشگاهی خواند و در خصوص اینکه برخی از مربیان لیگ برتری در جلسه امروز حاضر نشدند، اظهار داشت: شاید آنها به خاطر مشکلات کاری نتوانستند در این جلسه حاضر شوند اما در جلسات آینده قطعا تعداد بیشتری از آنها خواهند آمد.

کی‌روش افزود: در این جلسه به هیچ وجه درباره فهرست تیم ملی و بازیکنانی که دعوت شده‌اند و یا اردوهایی که برگزار می شود، صحبت نشد. بیشتر در خصوص طرح و برنامه درباره آینده و توسعه زیرساخت‌های فوتبال ایران و کیفیت لیگ و بازیکنان و مسائل کلی صحبت کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که "آیا این جلسات در آینده ادامه خواهد داشت؟"، گفت: این جلسات در آینده به طور مستمر برگزار می شود و حتی ممکن است من با برخی از مربیان جلسات فردی داشته باشم تا با آنها بهتر و بیشتر در خصوص وضعیت تیم ملی و باشگاه‌شان تبادل اطلاعات کنیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلاتی که در گذشته برای این تیم وجود داشته، برطرف شده است، گفت: چه مشکلی؟ ما امروز در مورد بهبود روند زیر ساخت‌ها و اینکه برای ساختن تیم چه کارهایی بکنیم صحبت کردیم.

وی در پایان گفت: هدف ما این است که در این جلسات به این نتیجه برسیم که چگونه تیم ملی و بازیکنان را پرورش دهیم و در مورد طرح و برنامه و آینده تیم ملی، بهبود آن و پیشرفت بازیکنان و در نهایت زیر ساخت‌های لازم برای موفقیت بحث و بررسی کنیم.

کارلوس کی‌روش پس از این جلسه به خاطر احترام به خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات‌شان پاسخ داد ولی اعلام کرد که تنها به سئوالاتی که در مورد این جلسه پرسیده شود پاسخ می دهد و خبرنگاران هم این شرط را قبول کردند اما متاسفانه گزارشگر برنامه ورزش و مردم با اصرار سه بار در خصوص وضعیت تیم ملی، بازی فلسطین و بحرین از سرمربی تیم ملی سئوال کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با احترام به وی اعلام کرد: شما بعد از ظهر سرتمرین تیم ملی حاضر شوید و من آنجا به سئوالات شما پاسخ می دهم.

وی که با اصرار چندباره این گزارشگر مواجه شد و جواب‌های یکسانش برای این گزارشگر باعث نشد که وی از سئوالش صرفنظر کند خطاب به این گزارشگر گفت: تو در آشپزخانه فرق بین مرغ و تخم مرغ را می دانی؟!

در پایان خبرنگاران از "کارلوس کی‌روش" به خاطر احترامی که برای‌شان قائل شد و به سئوالات‌شان پاسخ داد تشکر کردند.

 


      بسته ی...
پیام رسان
+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ