سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 23
کل بازدید : 473427
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: مربیان لیگ برتری و سرمربی تیم ملی باید در جلسه‌ای رو در رو با هم صحبت می‌کردند تا مشکلاتشان را برطرف کنند.

به گزارش ایسنا، سرپرست تیم ملی در مورد نشست کی‌روش و مربیان لیگ برتری اظهار کرد: از مدت‌ها قبل به دنبال این بودیم که سرمربی تیم ملی و مربیان لیگ برتر با یکدیگر ارتباط رودررو داشته باشند چرا که معتقدیم باشگاه‌های لیگ برتری بستری برای پرورش بازیکنان هستند و بازیکنانی که در باشگاه از آنها استفاده می‌شود بهتر است که در تیم ملی نیز از آنها استفاده شود. بنابراین باید مربیان لیگ برتر و سرمربی تیم ملی ایده‌هایشان را به هم نزدیک می‌کردند و برای حفظ این بازیکنان باید رو در رو با هم صحبت می‌کردند، ممکن است ابهاماتی در ذهن سرمربی تیم ملی و مربیان لیگ برتری باشد که ضرورت داشت آنها برطرف شود و در محفلی فنی با هم صحبت کنند که این اتفاق رخ داد. البته بعضی از مربیان مانند استیلی و دایی که برنامه داشتند نتوانستند بیایند و تعدادی دیگر از مربیان نیز به دلایلی در این جلسه حضور پیدا نکردند.

ترابیان در مورد حضور پیدا نکردن بعضی از مربیان در این نشست گفت: وظیفه ما این بود که این جلسه را برگزار کنیم تا دوستان صحبتهایشان را انجام دهند و بین مربیان هم‌اندیشی ایجاد شود که بعضی از مربیان مشکل داشتند و نتوانستند حضور پیدا کنند و تعداد دیگر نیز حتما ضرورتی برای حضور در این جلسه ندیدند. دوستان باید خودشان تحلیل کنند که این نشست چقدر می‌تواند برایشان مفید باشد و چقدر می‌توانند از آن بهره‌برداری کنند، شاید بعضی‌ها فکر کردند که این جلسه به درد آنها نمی‌خورد.

سرپرست تیم ملی در مورد وضعیت این تیم و بازی مقابل فلسطین گفت: دیدار خوبی برابر فلسطین انجام شد. شاید بعضی‌ها بگویند که فلسطین حریف تدارکاتی مناسبی نبوده است اما ما هم چاره‌ای نداشتیم و تنها تیمی که در دسترس بود فلسطین بود. نیت کی‌روش این نیست که تیم ضعیف است یا با قدرت. کادر فنی به این نکته توجه می‌کند که در این مقطع چقدر می‌تواند از لحاظ فنی بهره‌برداری کند.

ترابیان با اشاره به تماشاگران نیز بیان کرد: از تماشاگران نیز تشکر می‌کنم که در حد توانشان توانستند برای بازی مقابل فلسطین به ورزشگاه بیایند. حتما در بازی در برابر بحرین حضور آنها را بیشتر خواهیم دید.

ترابیان درباره وضعیت اشکان دژاگه گفت: او مصدومیتی دارد که باید برطرف شود و هر زمانی که کی‌روش احساس کند وجود او برای تیم ضروری است و دژاگه نیز آمادگی لازم را داشته باشد مشکلی برای ورود به کشور و حتی پیوستن به تیم ملی در بازی‌های خارج از کشور را ندارد.

 


      بسته ی...
پیام رسان
+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ